hej och välkommna damer och herrar!

Välkommen till min nya blogg! Jag bloggade på devote innan och det krånglar så mycket med bilduppladdningen där så jag bästemde mig för att byta till blogg.se, har hört att det aldrig brukar krångla här.
   här kommer en kort presentation om mig: Jag heter då molly och är 16 år, jag fyller 17 den 27 april. Jag går samhäll/media i ettan på john bauer. Jag gillar att umgås med kompisar, fota, blogga, lyssna på musik, shoppa...jag gillar att göra ganska mycket...jag är en ganska tyst person, men när jag lärt känna en person väl och känner att jag kan lita på den så kan jag bli väldigt pratglad. Jag är också ganska ego, haha! Ni kommer få se ganska så många bilder på mig här i bloggen...;) Det va nog allt jag kan komma på...
   Snart kommer det upp lite bilder från skolan igår och bilder från en filmkväll jag var på igår kommer nog också upp, ha det bra sålänge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0