jaha då har ännu en dag gått..

HEJ ALLIHOOPAAAAAAAA! Idag har jag varit väldigt osocial här på bloggen, FÖRLÅT MIIIIIG! Men jag skriver nu i alla fall....hehe... aja, idag har jag mest suttit framför tv:n även om jag inte gillar att titta på tv eftersom folk verkar bli hypnotiserade av den...och jag vill inte bli det! Och så blir folk så osociala när dem kollar på tv typ..."tjena ska vi hitta på nått idag?"..."eh nej...jag ska kolla på tv"...  jag menar HALLÅÅÅ!
   Men jag kan faktiskt va med folk OCH titta på tv, visst är jag häftig? i alla fall, jag har kollat på jätte många Awkward avsnitt, den serien är faktiskt väldigt bra! Sen kom min pojkvän, och han och jag gick och hyrde en film, poppers pingviner, haha den var bra och rolig, det var en typiskt "söt" film. Och så är ju jim carrey huvudrollen så det ger ju filmen ett stort plus!!
   Ja...dagen gick fort, nu ska jag nog snart sova, kommer i alla fall inte blogga innan dess så säger godnatt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0