varför..?

Några kanske undrar varför ni ska läsa just MIN blogg? Ja jag har ju hittills inte kommit så långt med bloggandet(började i förrgår..?) men jag kommer att blogga om hur mitt liv har varit(jag har inte alltid varit lika awsome som jag är nu+så har jag inte haft ett speciellt bra liv..) och jag vill att dem som haft det som mig ska våga säga till någon, för gör ni inte något åt det så kan det fortsätta..! Man ska inte vara för feg, ni ska stå upp för er själva. För ni är unika, det är vi allihop. Och lyssna inte på folk som säger att ni inte är det, gå med huvudet höjt allihop!
   Ja, alla känner väl någon gång att livet suger ibland, man får inte den killen/tjejen man vill ha, man måste till skolan och vet inte vad man ska ha på sig... haha! MEN livet bjuder också på möjligheter, man får bara en liten tid här på jorden så det är bara att utnyttja tiden och ha kul så mycket ni kan, "lev varje dag som om det vore den sista", jag menar du kan dö när som helst, du kan bli mördad, påkörd m.m. så det är att ta vara på tiden man har och göra saker som gör än lycklig.
   Pusshejj på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0